REGULAMIN KORZYSTANIA Z OBIEKTU
§1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady najmu, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Domu „Coś miłego” w Gowidlinie i jest integralną częścią Umowy, do której zawarcia zobowiązany jest Najemca. Dokonując rezerwacji Najemca potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin zobowiązani są przestrzegać wszyscy Goście przebywających na terenie Domu „Coś Miłego”.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Domu, na stronie internetowej www.cosmilego-kaszuby.pl oraz stanowi załącznik do Umowy.
- Definicje:
- Dom/Obiekt- „Coś miłego” w Gowidlinie
- Wynajmujący- Marta Bigus Patchwork
- Najemca- osoba, dokonująca rezerwacji lub najmu Domu
- Goście – osoby przebywające w Domu
- Umowa – umowa najmu podpisana przez Wynajmującego i Najemcę
- Regulamin – niniejszy regulamin
§2. REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacja jest potwierdzona po wpłacie zadatku w wysokości 40% wartości całego pobytu, nie mniej niż wartość jednej doby, w terminie 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia dostępności Domu na rachunek bankowy 81 1160 2202 0000 0005 4379 2889. W tytule przelewu należy umieścić: imię i nazwisko Gościa, numer telefonu kontaktowego oraz datę pobytu.
- W momencie dokonania rezerwacji przez Wynajmującego oznacza, że akceptuje on przedmiotowy regulamin najmu.
- Pozostałą kwotę̨ za pobyt Wynajmujący wpłaci najpóźniej 14 dni przed terminem przyjazdu na konto takie samo jak w przypadku zadatku tytułem – pozostała kwota na przyjazd „data pobytu” bądź gotówką w dniu przyjazdu. W przypadku wynajmu domku w okresie krótszym niż 14 dni – wymagana jest wpłata 100% kwoty wynajmu.
- Warunkiem wydania kluczy jest zaksięgowana cała kwota za pobyt.
- Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę̨ na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
- W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
- W przypadku rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od Właściciela, zadatek nie podlega zwrotowi.
- Najemca ma możliwość rezygnacji z pobytu do 21 dni przed jego rozpoczęciem, po upływie tego terminu zadatek przepada. Rezygnację można złożyć telefonicznie pod numerem tel. 570118097 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres e-mail biuro@cosmilego-kaszuby.pl.
- Zameldowanie w Obiekcie możliwe jest od godziny 16.00 do 20.00, a wymeldowanie od 8.00 do 11.00. Najemca powiadomi Wynajmującego najpóźniej na 3 dni przed dniem rozpoaczęciem pobytu o sposobie przekazania kluczy do Obiektu.
- Podstawą do zameldowania Najemcy jest okazanie przez Najemcę jego dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, Wynajmujący może odmowić wydania dostępu do Domu.
- Najemca, dokonując rezerwacji, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Wynajmującego jako administrator wyłącznie w celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu rezerwacji oraz w celu pobytu w Obiekcie.
§3. DOBA HOTELOWA I CISZA NOCNA
- Dom wynajmowany jest na minimum dwie doby w okresie od października do 25 kwietnia, na minimum trzy doby w okresie od 6 maja do 28 czerwca oraz na minimum pięć dób w pozostałym okresie.
- Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do 11.00.
- Cisza nocna w obiekcie trwa od godziny 22.00 do 7.00.
§4. OBOWIĄZUJĄCE ZASADY i ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Palenie wszelkich wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych itp. w Domu jest surowo zabronione. Za złamanie zakazu palenia Najemca zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty w kwocie 1.500,00 (jeden tysiąc pięćset) złotych za każde naruszenie.
- Zabronione jest korzystanie ze sprzętów elektrycznych lub gazowych niebędących wyposażeniem Domu i stanowiących zagrożenie pożarem, w tym w szczególności ogrzewaczy, farelek itp.
- Zwierzęta nie są akceptowalne na terenie Obiektu.
- Liczba osób nocujących w obiekcie nie może przekraczać liczby podanej przy rezerwacji. Za każdą osobę ponad ilość podaną w rezerwacji Najemca zobowiązany będzie uiścić 300 zł/1os./dobę.
- Organizowanie imprez towarzyskich na terenie Obiektu w trakcie pobytu jest surowo zabronione. Za złamanie tego zakazu Najemca zobowiązany będzie do uiszczenia dodatkowej opłaty w kwocie 5.000,00 (pięć tysięcy) złotych. W przypadku interwencji Policji, Wynajmujący obciąży Najemcę dodatkową opłatą w wysokości 1.000,00 (jeden tysiąc) złotych.
- Najemca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia apartamentu, tj. dokładnego zamykania wszystkich drzwi wejściowych i okien oraz wyłączenia sprzętów elektronicznych na noc oraz przed każdorazowym opuszczeniem obiektu.
- Wynajmujący nie odpowiada za przedmioty i pieniądze pozostawione w Obiekcie.
- Najemca może korzystać wyłącznie z grilla znajdującego się na zewnątrz domku. Przy jego korzystaniu należy zachować szczególną ostrożność
- Najemca może rozpalić ognisko wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym, zachowując przy tm należytą ostrożność.
- Najemca zobowiązuje się do zwrotu Obiektu w stanie pierwotnym.
- Najemca zobowiązany jest segregować śmieci zgodnie z infirmacją pozostawioną w kuchni Obiektu.
- Najemca zobowiązany jest do nieudostępniania kluczy, kodów i pilotów osobom nieuprawnionym. W przypadku złamania tego zakazu lub zgubienia kluczy czy pilota, Najemca zobowiązany jest do zapłaty dodatkowej opłaty 100,00 (sto) złotych za sztukę.
- W przypadku pobytu dłuższego niż 7 dni, na życzenie Najemcy, możliwa jest jednorazowa wymiana pościeli i ręczników w cenie pobytu. Za każdą dodatkową wymianę Najemca zobowiązany jest uiścić kwotę 100,00 (sto) złotych za sztukę.
- Wszelkie usterki i zniszczenia w Domu należy zgłosić w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
- W przypadku dokonania jakiegokolwiek zniszczenia lub wystąpienia jakiegoś problemu związanego z pobytem, Najemca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wynajmującego.
- Za wszystkie szkody powstałe w obiekcie w trakcie pobytu materialnie odpowiada Najemca.
- Wynajmujący nie odpowiada za przerwy w dostawie mediów (prądu, wody itp), które są niezależne od Wynajmującego
- Wynajmujący nie odpowiada za
- W przypadku naruszenia któregokolwiek z punktów niniejszego Regulaminu, Wynajmujący ma prawo wypowiedzieć Umowę bez zwrotu pieniędzy. W takim wypadku Najemca i pozostałe osoby będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia Obiektu.
§5. KORZYSTANIE Z JACUZZI I SAUNY
- Sauna i Jacuzzi są integralną częścią Domu. Przed skorzystaniem z Sauny i Jacuzzi należy zapoznać się z poniższymi zapisami.
- Z sauny oraz Jacuzzi mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe oraz osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów. Korzystający z Sauny oraz Jacuzzi ponoszą odpowiedzialność za swój stan zdrowia.
- Z sauny oraz Jacuzzi korzystać mogą osoby pełnoletnie i dzieci za zgodą i pod nadzorem osób dorosłych.
- Nie zaleca się korzystania z Jacuzzi oraz Sauny:
- kobietom w ciąży,
- osobom chorującym na cukrzycę,
- osobom z dysfunkcjami układu krążenia i układu oddechowego,
- osobom z chorobami zakaźnymi,
- osobom z chorobami serca i krążenia,
- osobom chorym na grypę, z gorączką,
- osobom z grzybicą lub innymi chorobami skóry,
- osobom z chorobami przewlekłymi,
- osobom cierpiącym na epilepsję, żylaki, nadciśnienie
- alergikom, szczególnie osobom uczulonym na chlor
- Przed skorzystaniem z Sauny oraz Jacuzzi należy opłukać się w celu usunięcia z ciała wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń oraz zdjąć okulary, szkła kontaktowe, a także wszelką biżuterię w celu uniknięcia oparzenia
- Palenie w Jacuzzi oraz Saunie jest surowo zabronione.
- Podczas korzystania z Sauny i Jacuzzi zabrania się:
- nieobyczajnego zachowania oraz zachowania powszechnie uznanego za nieprzyzwoite bądź obraźliwe;
- Korzystania będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających;
- Wnoszenia jakichkolwiek przedmiotów, substancji chemicznych (m. in. Mydła, szamponu, olejków), szkła, napojów alkoholowych, jedzenia;
- Zanurzania głowy i twarzy w Jacuzzi
- Korzystania z jacuzzi w więcej niż 6 osób.
- Wynajmująca, pracownicy bądź właściciele Obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań obsługi.
- Korzystanie z Sauny lub Jacuzzi jest równoznaczne z zapoznaniem się i z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
§6. REGULAMIN KORZYSTANIA Z MIEJSCA DO ROZPALENIA OGNISKA I GRILLA
- Dopuszcza się̨ palenie ogniska i grilla wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Palenie ogniska i grilla poza miejscami do tego wyznaczonych jest surowo zabronione.
- Wynajmujący i Goście zobowiązani są̨ do przestrzegania zasad bezpieczeństwa pożarowego określonego w stosownych przepisach, a w szczególności do korzystania z ognia otwartego wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.
- Wynajmujący ponosi pełną odpowiedzialność́ za bezpieczeństwo uczestników ogniska/grilla oraz odpowiada za teren wokół.
- Osoby niepełnoletnie mogą̨ korzystać z miejsca przeznaczonego na palenie ogniska/ grilla wyłącznie w obecności i pod nadzorem pełnoletniego opiekuna.
- Wynajmujący i Goście zobowiązani są po zakończeniu ogniska/grilla skutecznie zgasićognisko/grilla oraz pozostawić́ miejsce w należytym porządku.
- Wynajmujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów ewentualnych szkód wyrządzonych przez uczestników ogniska/grilla.
- Zabrania się̨ wrzucania do paleniska odpadów oraz materiałów zawierających substancje niebezpieczne.
- Organizowanie ogniska/grilla dozwolone jest w godzinach od 7.00 do 22.00 – ze względu na ciszę nocną.
- Niestosowanie się̨ do przepisów ogólnych oraz do postanowień́ niniejszego regulaminu może skutkować́ w szczególności interwencją Policji, Straży Miejskiej, a także odpowiedzialnością̨ karną.
§7. OCHRONA DANCYH OSOBOWYCH RODO
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych („RODO”) informujemy, że przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu sprawnego przeprowadzenia procesu rezerwacji oraz pobytu w „Coś Miłego” w Gowidlinie. Przekazujemy Pani/Panu poniższy obowiązek informacyjny, wymagany przepisami RODO. Uprzejmie informujemy, iż administratorem danych osobowych przekazywanych Wynajmującemu w związku z świadczeniem usług jest Marta Bigus prowadząca działalność gospodarczą Patchwork.
TELEFONY ALARMOWE:
Policja 997
Pogotowie Ratunkowe 999
Straż̇ Pożarna 998