REGULAMIN KORZYSTANIA Z OBIEKTU

§1. PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady najmu, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Domu „Coś miłego” w Gowidlinie i jest integralną częścią Umowy, do której zawarcia zobowiązany jest Najemca. Dokonując rezerwacji Najemca potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin zobowiązani są przestrzegać wszyscy  Goście przebywających na terenie Domu „Coś Miłego”.
  3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Domu, na stronie internetowej www.cosmilego-kaszuby.pl oraz stanowi załącznik do Umowy.
  4. Definicje:
    1. Dom/Obiekt- „Coś miłego” w Gowidlinie
    2. Wynajmujący- Marta Bigus Patchwork
    3. Najemca- osoba, dokonująca rezerwacji lub najmu Domu 
    4. Goście – osoby przebywające w Domu 
    5. Umowa – umowa najmu podpisana przez Wynajmującego i Najemcę
    6. Regulamin – niniejszy regulamin

§2. REZERWACJA I MELDUNEK 

  1. Rezerwacja jest potwierdzona po wpłacie zadatku w wysokości 40% wartości całego pobytu, nie mniej niż wartość jednej doby, w terminie 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia dostępności Domu na rachunek bankowy 81 1160 2202 0000 0005 4379 2889. W tytule przelewu należy umieścić: imię i nazwisko Gościa, numer telefonu kontaktowego oraz datę pobytu.
  2. W momencie dokonania rezerwacji przez Wynajmującego oznacza, że akceptuje on przedmiotowy regulamin najmu. 
  3. Pozostałą kwotę̨ za pobyt Wynajmujący wpłaci najpóźniej 14 dni przed terminem przyjazdu na konto takie samo jak w przypadku zadatku tytułem – pozostała kwota na przyjazd „data pobytu” bądź gotówką w dniu przyjazdu. W przypadku wynajmu domku w okresie krótszym niż 14 dni – wymagana jest wpłata 100% kwoty wynajmu.
  4. Warunkiem wydania kluczy jest zaksięgowana cała kwota za pobyt.
  5. Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę̨ na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
  6. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Wynajmującego, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana. 
  7. W przypadku rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od Właściciela, zadatek nie podlega zwrotowi.
  8. Najemca ma możliwość rezygnacji z pobytu do 21 dni przed jego rozpoczęciem, po upływie tego terminu zadatek przepada. Rezygnację można złożyć telefonicznie pod numerem tel. 570118097 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres e-mail biuro@cosmilego-kaszuby.pl
  9. Zameldowanie w Obiekcie możliwe jest od godziny 16.00 do 20.00, a wymeldowanie od 8.00 do 11.00. Najemca powiadomi Wynajmującego najpóźniej na 3 dni przed dniem rozpoaczęciem pobytu o sposobie przekazania kluczy do Obiektu.
  10. Podstawą do zameldowania Najemcy jest okazanie przez Najemcę jego dokumentu tożsamości ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, Wynajmujący może odmowić wydania dostępu do Domu.
  11. Najemca, dokonując rezerwacji, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Wynajmującego jako administrator wyłącznie w celu sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia procesu rezerwacji oraz w celu pobytu w Obiekcie.

§3. DOBA HOTELOWA I CISZA NOCNA

  1. Dom wynajmowany jest na minimum dwie doby w okresie od października do 25 kwietnia, na minimum trzy doby w okresie od 6 maja do 28 czerwca oraz na minimum pięć dób w pozostałym okresie.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do 11.00.
  3. Cisza nocna w obiekcie trwa od godziny 22.00 do 7.00.

§4. OBOWIĄZUJĄCE ZASADY i ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Palenie wszelkich wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych itp. w Domu jest surowo zabronione. Za złamanie zakazu palenia Najemca zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty w kwocie 1.500,00 (jeden tysiąc pięćset) złotych za każde naruszenie.
  2. Zabronione jest korzystanie ze sprzętów elektrycznych lub gazowych niebędących wyposażeniem Domu i stanowiących zagrożenie pożarem, w tym w szczególności ogrzewaczy, farelek itp.
  3. Zwierzęta nie są akceptowalne na terenie Obiektu.
  4. Liczba osób nocujących w obiekcie nie może przekraczać liczby podanej przy rezerwacji. Za każdą osobę ponad ilość podaną w rezerwacji Najemca zobowiązany będzie uiścić 300 zł/1os./dobę.
  5. Organizowanie imprez towarzyskich na terenie Obiektu w trakcie pobytu jest surowo zabronione. Za złamanie tego zakazu Najemca zobowiązany będzie do uiszczenia dodatkowej opłaty w kwocie 5.000,00 (pięć tysięcy) złotych. W przypadku interwencji Policji, Wynajmujący obciąży Najemcę dodatkową opłatą w wysokości 1.000,00 (jeden tysiąc) złotych.
  6. Najemca zobowiązany jest do właściwego zabezpieczenia apartamentu, tj. dokładnego zamykania wszystkich drzwi wejściowych i okien oraz wyłączenia sprzętów elektronicznych na noc oraz przed każdorazowym opuszczeniem obiektu. 
  7. Wynajmujący nie odpowiada za przedmioty i pieniądze pozostawione w Obiekcie. 
  8. Najemca może korzystać wyłącznie z grilla znajdującego się na zewnątrz domku. Przy jego korzystaniu należy zachować szczególną ostrożność 
  9. Najemca może rozpalić ognisko wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym, zachowując przy tm należytą ostrożność.
  10. Najemca zobowiązuje się do zwrotu Obiektu w stanie pierwotnym.  
  11. Najemca zobowiązany jest segregować śmieci zgodnie z infirmacją pozostawioną w kuchni Obiektu.
  12. Najemca zobowiązany jest do nieudostępniania kluczy, kodów i pilotów osobom nieuprawnionym. W przypadku złamania tego zakazu lub zgubienia kluczy czy pilota, Najemca zobowiązany jest do zapłaty dodatkowej opłaty 100,00 (sto) złotych za sztukę.
  13. W przypadku pobytu dłuższego niż 7 dni, na życzenie Najemcy, możliwa jest jednorazowa wymiana pościeli i ręczników w cenie pobytu. Za każdą dodatkową wymianę Najemca zobowiązany jest uiścić kwotę 100,00 (sto) złotych za sztukę.
  14. Wszelkie usterki i zniszczenia w Domu należy zgłosić w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
  15. W przypadku dokonania jakiegokolwiek zniszczenia lub wystąpienia jakiegoś problemu związanego z pobytem, Najemca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Wynajmującego.
  16. Za wszystkie szkody powstałe w obiekcie w trakcie pobytu materialnie odpowiada Najemca.
  17. Wynajmujący nie odpowiada za przerwy w dostawie mediów (prądu, wody itp), które są niezależne od Wynajmującego 
  18. Wynajmujący nie odpowiada za 
  19. W przypadku naruszenia któregokolwiek z punktów niniejszego Regulaminu, Wynajmujący ma prawo wypowiedzieć Umowę bez zwrotu pieniędzy. W takim wypadku Najemca i pozostałe osoby będą zobowiązane do niezwłocznego opuszczenia Obiektu. 

§5. KORZYSTANIE Z JACUZZI I SAUNY

  1. Sauna i Jacuzzi są integralną częścią Domu. Przed skorzystaniem z Sauny i Jacuzzi należy zapoznać się z poniższymi zapisami.
  2. Z sauny oraz Jacuzzi mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe oraz osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów. Korzystający z Sauny oraz Jacuzzi ponoszą odpowiedzialność za swój stan zdrowia.
  3. Z sauny oraz Jacuzzi korzystać mogą osoby pełnoletnie i dzieci za zgodą i pod nadzorem osób dorosłych.
  4. Nie zaleca się korzystania z Jacuzzi oraz Sauny:
    • kobietom w ciąży,
    • osobom chorującym na cukrzycę,
    • osobom z dysfunkcjami układu krążenia i układu oddechowego,
    • osobom z chorobami zakaźnymi,
    • osobom z chorobami serca i krążenia,
    • osobom chorym na grypę, z gorączką,
    • osobom z grzybicą lub innymi chorobami skóry,
    • osobom z chorobami przewlekłymi,
    • osobom cierpiącym na epilepsję, żylaki, nadciśnienie
    • alergikom, szczególnie osobom uczulonym na chlor
  5. Przed skorzystaniem z Sauny oraz Jacuzzi należy opłukać się w celu usunięcia z ciała wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń oraz zdjąć okulary, szkła kontaktowe, a także wszelką biżuterię w celu uniknięcia oparzenia
  6. Palenie w Jacuzzi oraz Saunie jest surowo zabronione.
  7. Podczas korzystania z Sauny i Jacuzzi zabrania się:
    •  nieobyczajnego zachowania oraz zachowania powszechnie uznanego za nieprzyzwoite bądź obraźliwe;
    • Korzystania będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających;
    • Wnoszenia jakichkolwiek przedmiotów, substancji chemicznych (m. in. Mydła, szamponu, olejków), szkła, napojów alkoholowych, jedzenia;
    • Zanurzania głowy i twarzy w Jacuzzi
    • Korzystania z jacuzzi w więcej niż 6 osób.
  8. Wynajmująca, pracownicy bądź właściciele Obiektu nie odpowiadają za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu i wskazań obsługi.
  9. Korzystanie z Sauny lub Jacuzzi jest równoznaczne z zapoznaniem się i z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

§6. REGULAMIN KORZYSTANIA Z MIEJSCA DO ROZPALENIA OGNISKA I GRILLA

  1. Dopuszcza się̨ palenie ogniska i grilla wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych. Palenie ogniska i grilla poza miejscami do tego wyznaczonych jest surowo zabronione.
  2. Wynajmujący i Goście zobowiązani są̨ do przestrzegania zasad bezpieczeństwa pożarowego określonego w stosownych przepisach, a w szczególności do korzystania z ognia otwartego wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych.
  3. Wynajmujący ponosi pełną odpowiedzialność́ za bezpieczeństwo uczestników ogniska/grilla oraz odpowiada za teren wokół.
  4. Osoby niepełnoletnie mogą̨ korzystać z miejsca przeznaczonego na palenie ogniska/ grilla wyłącznie w obecności i pod nadzorem pełnoletniego opiekuna.
  5. Wynajmujący i Goście zobowiązani są po zakończeniu ogniska/grilla  skutecznie zgasićognisko/grilla oraz pozostawić́ miejsce w należytym porządku.
  6. Wynajmujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów ewentualnych szkód wyrządzonych przez uczestników ogniska/grilla.
  7. Zabrania się̨ wrzucania do paleniska odpadów oraz materiałów zawierających substancje niebezpieczne.
  8. Organizowanie ogniska/grilla dozwolone jest w godzinach od 7.00 do 22.00 – ze względu na ciszę nocną.
  9. Niestosowanie się̨ do przepisów ogólnych oraz do postanowień́ niniejszego regulaminu może skutkować́ w szczególności interwencją Policji, Straży Miejskiej, a także odpowiedzialnością̨ karną.

§7. OCHRONA DANCYH OSOBOWYCH RODO

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych („RODO”) informujemy, że przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celu sprawnego przeprowadzenia procesu rezerwacji oraz pobytu w „Coś Miłego” w Gowidlinie. Przekazujemy Pani/Panu poniższy obowiązek informacyjny, wymagany przepisami RODO. Uprzejmie informujemy, iż administratorem danych osobowych przekazywanych Wynajmującemu w związku z świadczeniem usług jest Marta Bigus prowadząca działalność gospodarczą Patchwork.

TELEFONY ALARMOWE:

Policja 997
Pogotowie Ratunkowe 999

Straż̇ Pożarna 998